روز مادر مبارک...︎

روز مادر به تمامی مادرای دلسوز و زحمتکش مبارک︎ بچه ها قدر ماماناتونو بدونید...TT #بیاید_دیگه_ناشکر_نباشیم مامانامون به این مهربونی_به این خوبی_به این خوشگلی_...! مادر ۴ کلمه ست ولی نمیشه توصیفش کرد...︎︎︎ کسایی که مامان دارید قدرشونو بدونید وکسایی هم ک مادراتون به هر دلیلی پیشتون نیستن،بدونید ک همیشه حواسشون بهتون هست و دوستون داره! مامانی روزت مبارک بهترینم︎︎

پاسخ به

×